گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان : رفع مشکل شپش دانش آموزم در 32 صفحه

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان

گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان  چگونگی بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 32  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل شپش دانش آموزم

گرد آوري شواهد 2

پس از گذشت چند ماهي از انجام راه حل پيشنهادي نتايج زير نيز حاصل گرديد:

برخورداري فیروزه از سلامتي بهتر به دليل كسب علم و تجربيات بهداشت.

موفقيت در فعاليت هاي كلاسي به لحاظ، انجام موثرتر وظايف، افزايش و يا از دست ندادن روزهاي كار بخاطر بهره مندي از سلامتي مطلوبتر در فیروزه انجام گرفت.

كيفيت زندگي بهتر خانواده و اجتماع بدليل انتقال اطلاعات بهداشتي و مهارت هاي آموخته شده توسط فیروزه به آن ها.

حضور فعال فیروزه در كلاس هاي بهداشت و فعاليت هاي بهداشتي

و همچنين:

1) فیروزه قادر به درك مفاهيم مربوط به ارتقاء سلامت و پيشگيري از بيماري ها شده بودند.

2) فیروزه براي دستيابي به اطلاعات با ارزش بهداشتي و محصولات و خدمات ارتقاء دهنده بهداشت توانايي خود را نشان مي داد

3) فیروزه  براي عمل به رفتارهاي بهبود سلامت و كاهش دهنده خطرات سلامتي توانايي خود را نشان مي داد .

4) فیروزه قادر بودند كه عوامل اثر گذار بر بهداشت مثل فرهنگ، رسانه ها و فنآوري ها را تجزيه و تحليل كند.

5) فیروزه توانايي خود در راستاي استفاده از مهارت هاي ارتباط بين فردي براي بهبود و توسعه بهداشت را نشان مي داد .

6) فیروزه توانايي خود را جهت حمايت از بهداشت فردي، خانواده و اجتماع نشان مي داد .

 نتيجه گيري

پس از بررسي وضعيت كلاس وسوال از فیروزه به اين نتيجه رسيدم كه  مشکل شپش سر فیروزه به طور کامل برطرف شده بود و روش به كار گرفته       موفقيت آميز بوده است زيرا بيشتر فیروزه كلاس سعي مي كرد  بهداشت را رعايت كند و موضوع مهم اين بود كه آنها باروش صحيح اين كار را انجام مي داد  .موضوع مهم ديگر تقويت نگرش علمي وديني نسبت به موضوع بهداشت و اهميت آن در سلامتي بود ،كه در فیروزه ايجاد شده بود.

راهبردهاي اساسي براي تحقق اهداف بهداشت مدارس

طراحي نظام كارآمد و اثربخش بر مبناي نيازهاي دانش آموزان، مدارس و جامعه

ساماندهي هماهنگي بين بخشي در زمينه برنامه هاي بهداشت مدارس

توسعه و بهبود كمي و كيفي ارائه خدمات بهداشتي، درماني گروه هاي هدف بهداشت مدارس

ساماندهي نظام اطلاعات بهداشت مدارس

ساماندهي جلب مشاركت سازمان هاي دولتي و غيردولتي و مردم در ارائه خدمات بهداشت مدارس

بهبود كيفي آموزش بهداشت به دانش آموزان، والدين و كاركنان مدارس

تامين دسترسي دانش آموزان و كاركنان مدارس به خدمات بهداشت مدارس

افزايش توانمندي كاركنان در زمينه ارائه خدمات بهداشت مدارس

ساماندهي تربيت، جذب، توزيع و تقويت نيروي انساني و منابع مالي مورد نياز بهداشت مدارس

ساماندهي نظام پايش و ارزشيابي بهداشت مدارس

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس سوم دبستان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *