گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی : 29 صفحه با عنوان رفع مشکل گوشه گیری دانش آموزم

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان  در دانش آموزان پايه پنجم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل گوشه گیری دانش آموز پایه پنجم دبستان

گردآوری شواهد یک

مشاهده رفتار یگانه در مدرسه توسط معلم:

یگانه بر روی کلاس همیشه گوشه آخرو کنج کلاس را برای نشستن انتخاب می کند. در بحث های گروهی اصلأ شرکت نمی کند و فقط به هنگام سوال و جواب حرف می زند آن هم آهسته و به صورت زمزمه ولی با این حال در امتحانات کتبی نمرات متوسطی را کسب می کند در کلاس شکایتی از کسی ندارد حتی اگربچه ها او را اذیت کنند.

در زنگ تفریح اکثرأ تنهاست و گاه وقتی با یکی از بچه ها به نام فاطمه هم صحبت می شود. در مواقع تنهایی در گوشه ای از حیاط مدرسه می ایستد و با نوک پا به زمین می کوبد و یا می نشیند و سنگها را به هم می زند. در زنگ ورزش در بازی با بچه ها اصلأ شرکت نمی کند و کتاب در دست میگیرد و وقتی از او خواسته می شود که با بچه ها بازی کند فقط به دنبال بچه ها می دود و حتی از توپ گریزان است واز گرفتن آن خوداری می کند. در هنگام رفتن به خانه تنها و سربه زیر به خانه می رود و گاهی اوقات فاطمه او را همراهی می کند.

مصاحبه از والدین ودوستان:

روزی به خانه یگانه رفتم و با والدین او ملاقات کردم.پدر او فردی مسن تقریبأ شصت وپنج ساله و مادرش نیزمسن بود. پدرش این گونه بیان میکرد که شش فرزند دارم چهار پسر ودودخترکه هر کدام بعد از ازدواج به شهر رفتند و یگانه آخرین فرزند من است که او در سن سه سالگی دچار تشنج شد و بعد از مداوا کمی لکنت زبان داشت که در سن شش سالگی برطرف شد و الان هیچ مشکلی ندارد اما دختر مؤدب و کم حرفی است او را خیلی دوست دارم و هرجه بخواهد برای او آماده  می کنم. مادرش بیان می کند او همیشه بعد ازانجام تکالیفش به سراغ تلویزیون میرود،کمتر بیرون میرودووقتی ازاومی خواهم کاری انجام دهد و یا به خانه ی اقواممان بیاید بدون چون چرا می پذیرد اما در مهمانی ها آرام و ساکت است و با کسی هم حرف نمی زند و فقط به سوالات دیگران جواب کوتاه می دهد و بارها او را نزد پزشک برده ایم و گفتند که هیچ مشلی ندارد.

دوست یگانه(فاطمه) که الان کلاس پنجم می باشد می گوید یگانه از اول ابتدایی تا الان بامن است او دختر خوبی است ولی بچه ها او را دوست ندارد چون خوب بازی نمی کند اما اودختر مؤدب و ساکتی است و با کسی کاری ندارد درس هایش را هم خوب می خواند و فقط دوست ندارد زیاد با کسی حرف بزند.

همکلاسی های دیگر یگانه می گویند که ما کاری با او نداریم  اوخودش دوست ندارد با ما باشد وبا ما بازی نمی کند حتی روی کلاس هم چیزی به ما قرض نمی دهد و دوست دارد همه چیزش فقط مال خودش باشد و یکی از بچه گفت” او مریض است” بقیه بچه ها هم او را تأیید کردند

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم کلاس پنجم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *