گزارش تخصصی در مورد ناسازگاری دانش آموز
گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی کلاس چند پایه به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموزدر دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 25 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن ناسازگاری دانش آموز
برای رفع اختلالات رفتاری ، ابتدا بهتر است علل اختلالات مشخص شود تا راه حلهایی جهت بهبود اختلالات رفتاری تعیین گردد.
با توجّه به سوابق خانوادگی (س.م)، به خاطرتولد فرزند دوم ، او مورد بی مهری و کم توجهّی والدین قرار گرفته است . و از این کار والدین دچار نارضایتی شده و نسبت به آنان احساس خصومت کرده است . و به همین علت دچار پرخاشگری شده و برای جلب توجه والدین ، رفتار های نابهنجاری را از خود نشان داده است . پرخاشگری و نابهنجاری باعث شده ، والدین علاوه از بی مهری ، وی را تنبیه و تحقیر کرده و برچسب های منفی بزنند ؛ به این خاطر رفتارهای منفی در ایشان درونی شده است . بنابر این فشارهای روحی و روانی شدیدی بر او تحمیل شده و ایشان دچار سر درد عصبی گردیده است . به نظر می رسد مشکل تا حدّی شناسایی شده است . بعد از شناسایی مشکل باید به دنبال راه حل رفت . برای این کار به سراغ محققان و مشاوران و کتابهای روانشناسی و تحقیقات و مقالات مراجعه کردیم. وازسردرداواستفاده کردم وباصحبت باپدرش اورابه آقای بهروز چراغی( استاددانشگاه تربیت معلم شهیدبهشتی) روانشناس ومشاوربالینی درشهرزنجان ارجاع دادم وایشان نیزبرنامه هایی رابرای بهبودوضعیت اوارائه کردندکه واقعا موثربود
« آ موزش درمانی عبارت است ازمجموعه ی اصول وروش های آ موزشی و روا نشناسی که می تواند افراد معلول جسمانی ، روانی ، ذهنی و عاطفی را تا حد امکان به عضو مفید و کارآمد جامعه تبدیل کند .در آموزش درمانی تطابق با محیط خانه ومدرسه و تغییر نگرش کودک نسبت به یادگیری مسئله اساسی است . » ( میلانی فر، 1370 ص 184)
آگاه كردن كودك ازاينكه مورد توجه ومحبت والدين قرار دارد، رعايت عدالت وانصاف در روابط ، محبت به كودك وقتی كه تنهاست، ايجاد زمينه اعتماد وتوجه ، سپردن كودك كوچكتر به كودك حسود برای مراقبت ونگهداري ، جرأت دادن ، جايگزين كردن احساسات خشم آلود كودك ، كمك به كودك برای برون ريزی احساسات حسادت ، مطلع ساختن كودك از مدتي قبل ، قصه گفتن مادر به كودك وتسلی دادن به او ، تبديل حسادت به مساعدت وصميميت بحث درباره ضررها وخسارات حسد ، استفاده از نقاشی وبازی درمانی به آموزش دادن به كودكان مبنی براينكه اشيا ووسايل خود را به رخ ديگران نكشند، آموختن انجام اعمال نيك به كودك ، افزايش اعتماد به نفس ، عدم دخالت والدين در دعواهای كودكان ، ايجاد روابط خانوادگي مطلوب وتقويت روح همكاری ومساعدت در كودكان در خانه ومدرسه .(شفيع آبادي ،1372ص87)
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگار کلاس چند پایه را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.