گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان اجرای طرح عفاف وحجاب
گزارش تخصصی معاونان پرورشی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان اجرای طرح عفاف وحجاب با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 13 صفحه
پژوهش سرای فرهنگیان – مدیران فردا تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معاونان پرورشی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معاونان پرورشی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معاونان پرورشی به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
سرآغاز سخن پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
دیباچه پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
درک مشکل پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با اجرای طرح عفاف وحجاب
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات اجرای طرح عفاف وحجاب
بررسی بیشتر در رابطه با اجرای طرح عفاف وحجاب
ارائه مستندات پیرامون اجرای طرح عفاف وحجاب
پیش بینی نتایج در مورد اجرای طرح عفاف وحجاب
راهکارها پیرامون قضیه اجرای طرح عفاف وحجاب
رفرنس و منبع مورد استفاده اجرای طرح عفاف وحجاب
چکیده
خداوند متعال در قرآن کریم درباره حجاب چنین فرموده است: ای پیامبر! به زنان « و دخترانت و زن های مومن بگو؛ خود را با ساتری بلند بپوشانند که این پوشش برای » آن که به عفاف شناخته شوند، بهتر است تا از تعرض هوس رانان آزار نبینند احزاب، 59 . اکثریت دانش آموزان گرایش به رعایت حجاب دارند. اما علت رعایت نکردن کامل حجاب می تواند ناشی از عواملی چون عدم آگاهی نسبت به حدود شرعی حجاب ویا فشار های موجود در سطح جامعه در زمینه حجاب، الگو های نامناسب در جامعه و نیاز هایی چون توجه و … باشد. بسیاری از دختران و زنان هنوز در پاسخ این سوال که چرا زنان باید حجاب داشته باشند به جواب روشنی دست نیافته و این عامل و بسیاری از عوامل فرهنگی، محیطی و … موجب شده است تا نا آگاهانه به ارزش حجاب خویش پی نبرده و الزامی برای رعایت این دستور الهی نیابند و کم کم به سوی بدحجابی سوق داده شوند. این تجربه در پی آن است که بداند اولا” چرا دانش آموزان حجاب خود را رعایت نمی کنند، ثانیا” چگونه می توان بدون اجبار آن ها را به رعایت حجاب علاقه مند کرد؟ ثالثا” چگونه می توان این مسئله را در آن ها درونی و عمیق نمود؟ سال هاست که در خانه ها مادران و در مدارس معلمان برای رعایت حجاب اجبار دارند اما همان طور که
می بینیم نتیجه ی خوبی حاصل نشده است. در این تجربه ابتدا نظرات دانش آموزان بالاخص بدحجاب را جمع آوری کردیم؛ سپس به آن ها اطلاعات داده و به سوالاتشان پاسخ دادیم و در نهایت موفق شدیم دانش آموزانی داشته باشیم که آگ اهانه و بدون هیچ اجباری حجاب را انتخاب کرده و از آن دفاع می کردند.
مقدمه
جسم فرو پوش چو دور در صدف تا نشوی تیر نگه را هدف اسلام به عنوان آیینی الهی در تعالیم خود توجه همه جانبه ای به تمام جهات زندگی بشر داشته و در هر حکمش، به همه جنبه ها توجه کرده است. برای مثال در قانون پوشش، هم به حقوق عمومی زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه و هم به حقوق عمومی خانواده به عنوان واحدی اجتماعی و هم به نسل آینده به عنوان گروهی که پایه های سعادت مادی و معنوی آنان در گرو نوع روابط اجتماعی امروز است، توجه شده است. لزوم پوشش زن در برابر مرد نامحرم، یکی از مسائل مهم اسلامی است که در قرآن کریم به آن تصریح شده و همه فقهای اسلامی، در واجب بودن آن اتفاق نظر دارند. بنابراین در اصل مطلب از جنبه اسلامی تردیدی نیست. حجاب زن از آن نظر اهمیت دارد که نه تنها حافظ اخلاق و عفت در سطح جامعه است، بلکه وجود چنین حکمی در اسلام، نوعی بزرگداشت زن مسلمان و محفوظ نگهداشتن وی از نگاه های مردان است. پس از نظر اسلام، حجاب و حفظ حریم زن، یکی از حقوق زنان مسلمان است که هم خود باید آن را رعایت کنند و هم مردان باید به آن احترام بگذارند و اگر زنان غیرمسلمان این احترام را برای خود حفظ نکنند، مردان در مورد حفظ احترام آنان لیسَ « : وظیفه ای ندارند؛ چنان که در روایتی از رسول خدا ص نقل شده که فرمودند مستدرک الوسایل،ج، » لِنساء اهلِ الذمّهِ حُرمهً لا بأْسَ بالنّظرِ الیهِنَّ ما لم یتعمّدْ ذلکَ 14 ، ص 277 . یعنی زنان غیرمسلمان چون در حریم دین داری و ایمان نیستند، نگاه کردن به آن ها تا وقتی به قصد لذت بردن نباشد، اشکال ندارد.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معاونان پرورشی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.