اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم

اقدام پژوهی ناخن جویدن

اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ناخن جویدن را در دانش آموزم علی رضا از بین ببرم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اختلال ناخن جویدن در کودکان معمولاً از 4 و 5 سالگی شروع می‌شود، ولی در سنین 8 تا 12 سالگی بیشتر دیده می‌شود. بر اساس پژوهش‌های انجام شده ناخن جویدن از 5 سالگی شروع و در 10 تا 15 سالگی به حداکثر شدت خود می‌رسد. این اختلال در بین دخترها بیشتر از پسرها است و در کودکانی که اضطراب و استرس بیشتر تجربه می‌کنند از میزان شیوع بالاتری برخوردار است.

علائم و نشانه ناخن جویدن کودکان

1- رشد ناخن ناموزون است

2- مخفی کردن دست خود در بین اطرافیان

3- حالت زودرنجی و گوشه‌گیری دارند

4- کودک حالت درون‌گرایی دارد

5- خشم و عصبانیت بی‌مورد

6- هیجان‌پذیری شدید

7- افت تحصیلی و شکست‌های پی‌در‌پی

8- ترس غیرمنطقی

9- احساس حقارت و خود کم‌بینی

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ناخن جویدن

پیشگفتار در رابطه با  ناخن جویدن 

مقدمه  موضوع در رابطه با ناخن جویدن 

شناسایی مسئله در رابطه با  ناخن جویدن 

توصیف وضع موجود

اینجانب… مدت .. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون به عنوان آموزگار … تدریس می نمایم. در سال تحصیلی اخیر … نفر دانش آموز در پایه … نفر دانش آموز در پایه .. داشتم.. علی دانش‌آموز كلاس ..  مدرسه‌ي .. شهرستان .. مي‌باشد.. او در كلاس و ساعات تفريح دستش در دهان مي‌باشد و مشغول ناخن جويدن است. در كارهاي گروهي كلاس شركت فعال ندارد به پرسش‌ها پاسخ كوتاه و آرام مي‌دهد. اعتماد به نفس كافي را هم ندارد.

انگار موضوعي او را مي‌رنجاند و به همين خاطر نگران و مضطرب است. در روزهاي اخير هم افت تحصيلي داشته است. لذا وضعيت موجود برايم خوشايند نبود و با توجه به اهميت موضوع، تصميم گرفتم تا آنجايي كه ممكن است در اين وضعيت نامطلوب رفتاري تغييراتي ايجاد كنم به عنوان يك امانتدار، براي پيشگيري از ضايع شدن اين امانت الهي كاري انجام بدهم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ناخن جویدن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ناخن جویدن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ناخن جویدن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ناخن جویدن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ناخن جویدن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ناخن جویدن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ناخن جویدن 

نتیجه گیری در رابطه با ناخن جویدن

پیشنهادات در رابطه با ناخن جویدن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ناخن جویدن 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان دوره ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *