اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه چگونه توانستم مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام مریم را در پایه چهارم ابتدایی برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد وقابل ویرایش
اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه با موضوع چگونه توانستم مشکلات خاص دانش آموز دو زبانه ام مریم را در پایه چهارم ابتدایی برطرف نمایم دقیق و کامل در قالب ورد
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی آموزگار چهارم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
شروع مدرسه زمان خوبی برای تقویت اعتماد به نفس است، زمانی که قصد داریم به کودکمان بیاموزیم چه اهدافی را در زندگی داشته باشد و برای رسیدن به آن ها چگونه تلاش کند، باید احساساتی را که باعث تقویت تفکرات منفی در آن ها می شود کاهش دهیم. به این منظور باید باورها و توقعات سختی که از خود دارد و باعث ضعیف شدن عزت نفس می شود و به آن شدت می بخشد را تغییر دهیم و:
– از احساسات خود و دیگران با وی صحبت کنیم.
– او را مطمئن سازیم که احساسش را درک می کنیم.
– به او بیاموزیم که برای ابراز احساساتش روش منطقی به کار ببرد.
کودکی که عزت نفس اندک دارد دائم نگران است، زیرا فکر می کند اگر در کاری شکست بخورد بدون شک تنبیه و یا تحقیر می شود، بنابراین علاقه ای به آزمودن موضوعات جدید ندارد و فقط در موقعیت های امتحان شده و آشنا احساس آسودگی خیال می کند. برای این که بتواند احساس عدم اعتماد به نفس را در خود از بین ببرد، پیرو برنامه ای خشک و انعطاف ناپذیر و تشریفاتی می شود تا به خود قیافه کنترل و نظم داشتن بدهد زیرا نسبت به توانایی هایش اعتمادی ندارد.
تیترهایی که در این اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با دو زبانه
پیشگفتار در رابطه با دو زبانه
مقدمه موضوع در رابطه با دو زبانه
شناسایی مسئله در رابطه با دو زبانه
توصیف وضع موجود
اینجانب …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت می باشم و هم اکنون در آموزشگاه ابتدایی ….. در پایه چهارم تدریس می کنم. در آموزشگاه فوق در کلاسم با دانش آموزی به نام مریم برخورد نمودم که مشکلات زیادی داشت ، من جمله : نشناختن رنگ ها، گویش محلی،آشنایی نداشتن با محیط مدرسه ،آشنایی نداشتن با جزئیات ریز آموزشگاه-حتی با دفتر آموزشگاه و همکاران نیز آشنایی نداشت . و مشکلات بسیار بیشتری همچون ناسازگاری با بچه ها –اصلا چیزی به عنوان رنگ بلد نبود و خانواده اش اصلا ارتباطی با من و آموزشگاه نداشت و من برایش به اندازه کل دانش آموزان کلاسم زحمت کشیدم.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با دو زبانه
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دو زبانه
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با دو زبانه
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دو زبانه
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با دو زبانه
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دو زبانه
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دو زبانه
نتیجه گیری در رابطه با دو زبانه
پیشنهادات در رابطه با دو زبانه
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دو زبانه
برای دانلود اقدام پژوهی دانش آموز دو زبانه و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.