اقدام پژوهی مدیریت خشم با موضوع چگونه توانستم به بهبود بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان پايه اول کمک کنم در قالب ورد
اقدام پژوهی مدیریت خشم با موضوع چگونه توانستم به بهبود بهبود مهارت اجتماعى مديريت خشم در دانش آموزان پايه اول کمک کنم
همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
خشم یکی از رایجترین واکنشهای دانش آموزان نسبت به ناراحتیها و ناکامی هاست که به منظور صدمه رساندن به دیگران ، کسب پاداش ، ارضای نیازها یا رفع موانع انجام می شود . چون تمام اعمال و رفتارهای انسان دارای هدف است رفتار پرخاشگرانه نیز هدف دارد هدف ، مهم ترین عامل در توجیه نوع رفتار است . براساس شناخت هدف ، می توان بین اعمال و رفتارهای گوناگون وجه تمایز قائل شد و آنها را در زمره رفتارهای سالم یا پرخاشگرانه برشمرد . ممکن است دو عمل یکسان در یک زمان یا دو هدف متفاوت انجام گیرد که یکی رفتار سالم و دیگری رفتار پرخاشگرانه تلقی شود ، برای مثال دانش آموزی را در نظر آورید که در حیاط دبستان در حال توپ بازی است . اگر توپش به طور تصادفی و بدون آنکه اراده کند به شیشه پنجره بخورد و آن را بشکند ،این عمل خشم نیست ، در حالیکه اگر توپش به صورت عمدی و به قصد شکستن شیشه بسوی پنجره پرتاب شود ، رفتارش پرخاشگرانه است ، از این رو ، در شناسایی و تعریف خشم و رفتار پرخاشگرانه باید هدف از انجام دادن آن عمل مشخص شود . مهم ترین هدف زندگی ما رسیدن به شادی و نشاط و کم کردن خشم و استرس است . حرکت و فعالیت انسان برای دست یافتن به شادی است . اگر فضای آموزشی ما از نشاط و شادی خاصی برخوردار باشد نتیجه ی آن فراگیرانی شاد و با عزت نفس بالا و آرام خواهد بود و آینده سازان خوبی برای این مرزو بوم خواهند بود .
خشم انواع گوناگونی دارد و آشکارترین نمونه های آن عبارتند از :
خشم فیزیکی 2- تهدید کلامی 3- توهین کلامی 4- خشم کلامی 5- شکایت 6- پرهیز و خشم ارتباطی
.تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیریت خشم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با مهارت اجتماعی
پیشگفتار در رابطه با مهارت اجتماعی
مقدمه موضوع در رابطه با مهارت اجتماعی
شناسایی مسئله در رابطه با مهارت اجتماعی
توصیف وضع موجود
اینجانب معلم پایه .. آموزشگاه …. شهرستان … هستم و مدت … سال است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود خشم تعدادی از دانش آموزان بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان به قرار زیر بود:
در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی خشم و بی انگیزگی هایی از جانب تعداد کثیری از دانش آموزان شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این دانش آموزان به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که دانش آموزان کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه و کلاس شده اند و کمی جو کلاس رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با مهارت اجتماعی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مهارت اجتماعی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با مهارت اجتماعی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مهارت اجتماعی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با مهارت اجتماعی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مهارت اجتماعی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مهارت اجتماعی
نتیجه گیری در رابطه با مهارت اجتماعی
پیشنهادات در رابطه با مهارت اجتماعی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مهارت اجتماعی
برای دانلود اقدام پژوهی مدیریت خشم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.