نمونه اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف را در دانش آموزانم برطرف نمایم

نمونه اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع مشکل املا

نمونه اقدام پژوهی معلمان اول دبستان با موضوع چگونه توانستم  مشکل املا و توانايي جانشين كردن صحيح صورت نوشتاري حروف را در دانش آموزانم برطرف نمایم

همکاران ما آمادگی دارند با موضوع مورد نظر شما , بصورت صد در صد تک نسخه ای و اختصاصی اقدام پژوهی مورد نظرتان را تدوین کنند و با هزینه معقول در بازه 300 تا 500 هزار تومان و زمانبندی 3 تا 5 روزه حویل دهند . این فایل یک نسخه عمومی و قابل خرید و دانلود لحظه ای بوده و توسط دپارتمان اقدام پژوهی پژوهش سرای فرهنگیان تدوین شده و بصورت قابل ویرایش خدمتتان تقدیم میگردد . در تدوین این فایل دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   سعی شده است با رعات آخرین دستورالعمل های تدوین فایلی کاربردی برای اهداف پژوهشی فرهنگیان گرامی ارائه نماید . امید واریم دانلود این فایل بتواند نیازها و اهدافتان از خرید و دانلود آن را بر آورده سازد . همکاران ما در پشتیبانی سایت مشتاقانه منتظر دریافت نقطه نظرات , پیشنهادات و انتقادات شما در مورد این فایل میباشند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برخي از علل ضعف دانش آموزان در درس املا ه شرح زير بود :

بيش از دو سوم حروفات الفباي فارسـي را نمي شناختند و آن ها را بـا اشتبـاه مي گرفتند.

نظر به به سن بالاي معلم پايه اول( بيش از 20 سال سابقه تدريس ) و عدم علاقه به تدريس در پايه اول و كمتر تكرار و تمرين مي كرده اند.

معلم پايه اول علل اصلي ضعف آنان را , غيبت بيش از اندازه به سبب بيماري ذكر نمودند.

تحصيلات كم والدين ( زير پنجم ابتدايي ) و عدم آشنايي آنان با اصول روان شناسي جهـت رسيـدگـي بـه فـرزنـدشـان متناسب با استعداد آنان , يكي ديگر از علل ضعف دانش آموزان مي باشد.

 

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی معلمان اول دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  مشکلات املا

پیشگفتار در رابطه با  مشکلات املا 

مقدمه  موضوع در رابطه با مشکلات املا 

شناسایی مسئله در رابطه با  مشکلات املا 

توصیف وضع موجود

مقطع ابتدايي زير بناي مقاطع ديگر تحصيلي مي باشد ودر مقطع ابتدايي نيز پايه اول اساس پايه هاي ديگر مي باشد و هر چقدر دانش آموزان در اين پايه بهتر آموزش ببينند در پايه هاي ديگر راحت تر هستند و بالعكس ؛ در پايه اول دو درس رياضي و فارسي ( قرائت فارسي و املاي فارسي ) كليدي هستند و بيشترين ساعات به اين دو درس اختصاص مي يابد و از بين دو درس ذكر شده درس فارسي از اهميت دو چنداني برخوردار مي باشد. طوري كه بدون يادگيري درس فارسي , يادگيري دروس ديگر تقريباً غير ممكن مي باشد.

چندين بار بود كه آموزگار پايه دوم از وضعيت تحصيلي دو دانش آموز ابراز نگراني مي كرد و آنان را در حد دانش آموزان پايه اول هم نمي دانست . از عدم پيشرفت تحصيلي آنان صحبت مي كرد؛ مدير مدرسه با اولياي دانش آموزان ذكر شده , مشاوراتي را بعمل آورد . قرار شد آنان به فرندان خود كمك كنند و همگام با معلم درس ها را تكرار و تمرين كنند.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  مشکلات املا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با مشکلات املا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  مشکلات املا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با مشکلات املا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  مشکلات املا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با مشکلات املا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با مشکلات املا 

نتیجه گیری در رابطه با مشکلات املا

پیشنهادات در رابطه با مشکلات املا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با مشکلات املا 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلمان اول دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.

 

 

180,000 ریال
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *