گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی : تقویت علاقه و انگیزه در درس انشا

دانلود گزارش تخصصی دبیران, معلمان, مدیران و معاون مدرسه

گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی

گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا در دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 27  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

دیباچه پیرامون قضیه تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

درک مشکل پیرامون قضیه  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

بررسی بیشتر در رابطه با تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

ارائه مستندات پیرامون تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

پیش بینی نتایج در مورد تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

راهکارها پیرامون قضیه تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

رفرنس و منبع مورد استفاده تقویت علاقه و انگیزه دانش آموزان آموزشگاه در درس انشا

گردآوری اطلاعات و شواهد(1)

برای حل این مشکل ابتدا به جمع آوری تجربیات اولیا دانش آموزان در ارتباط با درس انشا پرداختم و در جلسه ا ی که در آبان ماه برگزارشد مسئله را مطرح نمودم و از تجربیات همکاران محترم استفاده نمودم.و در این رابطه به مطالعه ی کتابهای مختلف از جمله: آیین نگارش، ره یافت های آموزشی و تربیتی در درس انشا خودآموز روش تدریس مهارت نوشتن در دوره ی ابتدایی، خودآموز روش تدریس زبان فارسی، شیوه های خلاق آموزش انشا، آموزش خاطره نویسی پرداختم. در يك تقسيم بندي كاري در مرحله اول , نحوه تدريس زنگ انشاي چند نفر از همكاران را جويا شدم كه آيا نگارش ها بايد در منزل يا در كلاس بايد صورت بگيرد , نظر اولياي دانش آموزان كه در مدرسه حاضر مي شدند پرس و جو كرده و يادداشت مي كرديم كه نظرات متفاوتي ايراد مي شد در يك نمونه آماري كه بدست آورديم معلوم شد كه اكثر انشاها در منزل نوشته مي شود كه اين روش با توجه به تحقيقات و نظر اكثر علماي تعليم و تربيت كاملاً منسوخ است و اكثر اوليا از اين امر ناراضي بودند و دانش آموزان نيز در كلاس تمايل به شنيدن نوشته هاي هم كلاسي خود نشان نمي دادند.

براي اكثر معلمان نيز ساعت انشا كسل كننده و خسته كننده مي باشد , در يك نظر سنجي از بچه ها , آنها نيز بيان كردند كه نمي دانند چگونه انشا بنويسند , موضوعات براي آن ها قابل فهم نيست , مورد علاقه آنها نيست و با توجه به دو زبانه بودن در جمله بندي و پيدا كردن كلمات معادل با زبان مادري مشكل دارند.

در نوشته هايي كه در خصوص نگارش و مخصوصاً نگارش خلاق , مقطع ابتدايي لازم بود جمع آوري كرديم كه در پايان به طور مختصر گوشه هايي از مطالب يادداشت مي گردد . در ساعت انشا مي توان با ايفاي نقش , قصه گويي و نمايش خلاق به عالي ترين اهداف زبان آموزي دست يافت كه نوشتن نيز يكي از اين اهداف است ايجاد برقراري ارتباط انساني و عاطفي , نظم بخشي به افكار گفتار پرورش قوه تفكر استدلال , استنتاج و به طور كلي رشد و شكوفايي خلاقيت و استعدادهاي زباني در دانش آموزان مي انجامد.

برای حل این مشکل ابتدا به جمع آوری تجربیات اولیا دانش آموزان در ارتباط با درس انشا پرداختم و در جلسه ی ارتقا کیفیت آموزگاران در آبان ماه مسئله را مطرح نمودم

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی آموزگاران چند پایه ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

 

180,000 ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *