گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی : هماهنگ کردن رفتار دانش آموزان و کنترل رفتارهای ناهنجار

گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی

گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی با کنترل رفتار های ناهنجار اودر دانش آموزان چند پایه با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 30  صفحه

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

دیباچه پیرامون قضیه هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

درک مشکل پیرامون قضیه  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

بررسی بیشتر در رابطه با هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

ارائه مستندات پیرامون هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

پیش بینی نتایج در مورد هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

راهکارها پیرامون قضیه هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

رفرنس و منبع مورد استفاده هماهنگ کردن رفتار دانش آموزم با خواست های گر.ه های اجتماعی

اهداف پژوهش

اهداف کلی: شناسایی  مشکلات ناسازگاری سپنتا

اهداف جزئی:

1)  شناخت روشهای حل مشکل ناسازگاری سپنتا

2) ارائه راه حل درمورد بوجودآمدن مشکل اخلاقی در سپنتا

پیشینه اقدام پزوهی :

تحقیقی درمرکز تربیت معلم شهید بهشتی مشهد باموضوع:روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی توسط اقای سعید ابراهیمی به راهنمایی آقای دکتر تلخابی دربهار 90 صورت گرفته است.راههايي پيشنهادی  و نحوه استفاده از روش ها را نيزمورد بحث قرار داده است.با توجه به تحقيق “كانين “كه مشكلات بي انضباطي را از اقدامات پيش‌گيرانه‌ي معلم مي‌داند. راههاي براي پيش‌گيري اين عمل ارائه می شود. سپس علل بي‌انضباطي را بررسي كرده‌ و راههايي براي كاهش اين علل ارائه خواهد شد. براي برخورد با رفتارهاي بي‌انضباطي و بي‌انضباطانه نيز باتوجه به ديدگاههاي دانشمندان ،معلم ،مدرسه،دانش آموز و اجتماع

همچنین آقای حسین پیریایی در مقاله ای به بررسی اهميت و ضرورت نظم و انضباط در كلاس  روش تدريس مناسب    راه ها و فنون ايجاد نظم كلاس و يا مديريت كلاس ويژگي هاي رفتاري و اخلاقي يك معلم و رابطه ي آن با ايجاد نظم كلاس پرداخته است . همچنين در اين مقاله ضمن تبيين وتوضيح موارد ذكر شده و ارائه ي راه حل هاي كاربردي بر مبناي تئوري هاي علم تعليم و تربيت در رابطه با موضوع مقاله ، در پايان پيشنهادهايي نيز براساس موضوع مهم مديريت كلاس كه همه ي معلمان و استادان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي با آن درگير مي باشند ، ارائه کرده اند.

پایان‏نامه خانم مهین توکّلی با عنوان  چگونه انضباط صحیح را در مدارس برقرار کنیم؟ به ارایه راهکارهای  پیشنهادی تحقیق  خود در مورد انضباط می پردازد.

علاوه برنظر ایشان در مورد کارکردهای اجتماعی انضباط، تأثیرات و پی‏آمدهای مثبت آن در زمینهء رشد شخصیت انسانها نیز از جمله موارد قابل‏ توجه است.انضباط،رفتار انسان را کنترل‏ و هدایت و رسیدن به اهداف فردی را تسهیل‏ می‏کند.بدون انضباط،فعایتهای فرد شکل‏ معیّنی ندارد و نیروی کارآمد او به هدر می‏رود.این مسئله،بخصوص در مورد کودکان و نوجوانان،که هنوز در زندگی‏ شخصی و اجتماعی دانش و تجربهء کافی به‏ دست نیاورده‏اند،محسوس است.در عین‏ حال،یکی از ملموس‏ترین مسایلی که‏ همواره در آموزش و پرورش مطرح است و ذهن معلمان را مشغول می‏دارد،مسئلهء برقراری انضباط در کلاس درس و اصلاح‏ مشکلات رفتاری دانش‏آموزان است. «گزل»،روان‏شناس معروف عقیده دارد: «نخستین پانزده سال زندگی کودک به‏معنای‏ واقعی سالهای اعمال انضباط و دیسیپلین‏ است.زیرا رشد و نمو کودک در حقیقت‏ فرآیند یادگیری انجام دادن کارهای صحیح‏ در زمان درست،در مکان مناسب و درست‏ و به‏گونه‏ای معنی‏دار است.کودکان آرزوی‏ متحد شدن،منظم بودن،تربیت شدن یا انضباط خاص را در سر نمی‏پرورانند؛بلکه‏ می‏خواهند آزاد باشند و برای خود تصمیم‏ بگیرند و تحت هیچگونه نظم و انضباطی‏ نباشند.»

گرد آوري شواهد یک

براي گرد آوري اطلاعات روشهاي متعددي وجود داشت. در  این پژوهش ، از چند روش به صورت تركيبي براي جمع آوري اطلاعات استفا ده نمودم . در اين پژوهش روشهاي مشاهده ، و مصاحبه واسناد را انتخاب شده است. از طريق مشاهده رفتارهاي او را زير نظر گرفته واطلاعات لازم را جمع آوری نمودم و با مصاحبه  با همکاران مدرسه و والدین سپنتا سابقه رفتاری اواطلاعات لازم بدست آمد . او نظم  كلاس را بر هم مي زد و درچنين محيطي آموزش امكان پذير نبود.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم چند پایه ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.

180,000 ریال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *