گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان
گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز پایه …. ابتدایی با استفاده از فناوری های نوین در دانش آموزان پايه دوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 38 صفحه
سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان به قرار زیر است :
عنوان مطلب پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
سرآغاز سخن پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
دیباچه پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
درک مشکل پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
ارائه مستندات پیرامون بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
پیش بینی نتایج در مورد بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
راهکارها پیرامون قضیه بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف نمودن مشکل اختلالات یادگیری دانش آموز با استفاده از فناوری های نوین
روش استفاده از آزمون هاي رواني
با آزمون هاي رواني مي توان توانايي ها يا ويژگي هايي مانند هوش، شخصيت، سازش با محيط و مانند آن را اندازه گيري كرد. با استفاده از اين ابزارهاي عيني و هنجارشده كه پايايي و روايي قابل اطمينان داشته باشند، مي توان تصوير روشن و قابل مقايسه اي از ويژگي ها و توانايي هاي دانش آموز به دست آورد. آزمون رواني وسيله اي است عيني و هنجارشده كه براي اندازه گيري نمونه اي از رفتار ويژه مورد استفاده قرار مي گيرد.
به منظور سنجش ويژگي ها و توانايي هاي افراد بشر، روانشناسان و متخصصان
علوم تربيتي سعي دارند وسايل اندازه گيري بسازند كه همان كاري را كه با متر در مورد اندازه گيري قد انجام مي دهند، بتوانند با اين وسايل در باره هوش، شخصيت، توانايي حركتي، استعداد يادگيري، توانايي خواندن و مانند آن انجام دهند. آزمون هاي بسيار و مختلفي در اين زمينه ها ساخته شده است كه تنها تعداد بسيار معدودي از آن ها داراي روايي و پايايي قابل قبول هستند، اما همين آزمون ها نيز مورد انتقاد و سؤال فراوان قرار گرفته اند و در استفاده و نيز در تعبير و تفسير آن ها بايد دقت فراوان به كار رود.
بايد خاطر نشان ساخت كه استفاده محض از آزمون هاي رواني تنها مي تواند در بهترين حالت، مكاني را كه كودك بر منحني طبيعي فرضي احراز مي كند، مشخص نمايد وآگاهي هاي لازم ديگر در باره چگونگي انجام اعمال و كردار آزمودني و نيز چگونگي تحول و شرايط محيطي و خانوادگي او را نمي دهد. لذا تركيبي مناسب از روش هاي ياد شده مي تواند به حل معماي تشخيصي كودك كمك كند.
تشابه اوليه كودكان مبتلا به ناتواني يادگيري ، عدم قدرت آنها در يادگيري است اختلاف ميان اين كودكان تنها زماني خود را نشان مي دهد كه انواع ناتواني هايي كه به آن مبتلا هستند طبقه بندي شود. والاس و مك لافلين ناتواني هاي يادگيري را به شرح زير طبقه بندي مي كنند:
- ناتواني هاي يادگيري تحصيلي كه شامل:
- هجي كردن، نوشتن، بيان انشايي؛
- محاسبات رياضي؛
- دستخط و نوشتن؛
- خواندن.
- ناتواني هاي يادگيري تحولي كه شامل:
- ناتواني هاي ثانويه تفكر، زبان شفاهي؛
- ناتواني هاي اوليه توجه، حافظه و ادراك.
شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان ابتدایی رایگان را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.